Panel uživatele

Všeobecné obchodní podmínky

1. Kontaktní údaje prodávajícího a základní ustanovení

2. Objednání zboží, uzavření kupní smlouvy

3. Dodací lhůta, způsoby doručení

4. Zrušení objednávky a odstoupení od smlouvy

5. Práva a povinnosti z vadného plnění

6. Vyřízení reklamace

7. Ochrana osobních údajů

8. Řešení sporů

9. Závěrečná ustanovení

 

1. Kontaktní údaje prodávajícího a základní ustanovení

Název: Jiřina Tesková ( zapsána v živnostenském rejstříku )

Sídlo: Výletní 355/24, Praha 4, 14200 ( adresu pro zaslání vraceného nebo reklamovaného zboží najdete zde )

IČ: 16458842

DIČ: CZ5857280231

Telefon: 604800783

Email: info@kozenagalanterie-teskova.cz

Provozní doba: Po – Pá: 9:30 – 18:00

Tyto Všeobecné obchodní podmínky upravují vztahy mezi smluvními stranami kupní smlouvy, kdy na jedné straně je firma Jiřina Tesková a na straně druhé je kupující ( spotřebitel ve smyslu § 2 odst. 1 písm. a) zákona č. 634/1992 Sb. o ochraně spotřebitele nebo podnikatel, který při uzavírání a plnění smlouvy jedná v rámci své podnikatelské činnosti ).

Tyto obchodní podmínky byly stanoveny dle občanského zákoníku (č. 89/2012 Sb.), zákonem o ochraně spotřebitele (č. 634/1992 Sb.) a dalšími právními předpisy, ve znění pozdějších právních předpisů.

 

2. Objednání zboží, uzavření kupní smlouvy

Návrhem k uzavření kupní smlouvy (nabídkou) je umístění nabízeného zboží prodávajícím na stránky. Smluvní vztah mezi prodávajícím a kupujícím vzniká doručením přijetí objednávky (akceptací), jež je prodávajícím zasláno kupujícímu elektronickou poštou, a to na adresu elektronické pošty kupujícího. Vzniklou smlouvu lze měnit nebo rušit pouze na základě dohody stran nebo na základě zákonných důvodů. Prodávající si mimo jiné vyhrazuje právo zrušit objednávku nebo její část před uzavřením kupní smlouvy v těchto případech: zboží se již nevyrábí nebo nedodává nebo se výrazným způsobem změnila cena dodavatele zboží.

Informace o zboží a ceně uváděné prodávajícím jsou závazné s výjimkou zjevné chyby. Ceny jsou prezentovány včetně všech daní (např. DPH), kromě nákladů na doručení zboží.

Při osobním odběru a platbě zboží v jedné z našich kamenných prodejen máme podle zákona o evidenci tržeb povinnost vystavit kupujícímu účtenku. Zároveň máme povinnost zaevidovat přijatou tržbu u správce daně online; v případě technického výpadku pak nejpozději do 48 hodin.

Přijetí nabídky s dodatkem nebo odchylkou není přijetím nabídky.

Potvrzení obsahu smlouvy uzavřené v jiné než písemné formě, které vykazuje odchylky od skutečně ujednaného obsahu smlouvy, nemá právní účinky.

Převzetí nevyžádaného plnění ze strany kupujícího neznamená přijetí nabídky.

Informace o přijímaných způsobech platby:

Dobírka: objednané zboží zašleme přepravní společností a při převzetí toto zboží uhradí kupující v hotovosti nebo kartou.

Platba převodem na účet: po odeslání objednávky se zobrazí informace k provedení platby. Stejná informace je poslána e-mailem spolu s potvrzením o přijetí objednávky. Po připsání částky na náš účet bude kupující informován a zboží bude v nejkratší možné době expedováno, případně bude kupující informováno možnosti jeho vyzvednutí, pakliže byla zvolena varianta osobního odběru v jedné z našich kamenných prodejen.

Platba v hotovosti: při převzetí zboží v našem obchodě je možné zaplatit hotově.

Platba platební kartou: lze online při odeslání objednávky nebo při osobním odběru v našich kamenných prodejnách.

 

3. Dodací lhůta, způsoby doručení

Lhůta pro dodání zboží je závislá na stavu skladových zásob a způsobu přepravy a platby. Kupující je o ní informován při potvrzení objednávky naším pracovníkem. Veškeré objednávky zpracováváme v nejkratším možném termínu.

Objednané zboží je možné u nás vyzvednout osobně v naší kamenné prodej nebo si jej nechat poslat některou z následujících přepravní společností.

Doručování objednávek v rámci České republiky:

 

Objednávka do 2200 Kč

Objednávka nad 2200 Kč

Dobírka

ppl logo  PPL doručení na adresu v ČR

160 Kč

0 Kč

50 Kč

ppl logo  PPL parcel shop ČR

120 Kč

0 Kč

40 Kč

 zasilkovna logo Zásilkovna Z-Point*

85 Kč

0 Kč

40 Kč

 zasilkovna logo Zásilkovna - doručení domů*

125 Kč

0 Kč

45 Kč

logo jirina teskova  Vyzvednutí v naší prodejně

0 Kč

0 Kč

0 Kč

* menší zásilky do 5 kg.

Seznam poboček PPL Parcel shop zde.

Seznam poboček Zásilkovna Z-Point zde.

Uvedené ceny jsou včetně DPH.

Na objednávky učiněné přes speciální objednávkový formulář se nevztahují ceny nastavené v této tabulce. Ceny jsou stanoveny přímo v daném formuláři.

 

Doručování objednávek mimo Českou republiku:

 

Slovensko Slovensko

Německo Německo

Polsko Polsko

 

 

doprava zdarma

 

frei spedition

 

bezpłatny transport

Zásilkovna Zásilkovna Z-Point*

100 CZK

nad 2500 CZK

-

-

100 CZK

nad 2500 CZK

Zásilkovna Zásilkovna Home delivery**

200 CZK

nad 3000 CZK

270 CZK

über 3000 CZK

200 CZK

nad 3000 CZK

ppl PPL – Parcel Connect

460 CZK

nad 3500CZK

460 CZK

über 3500 CZK

460 CZK

nad 3500 CZK

 

 

Rakousko Rakousko

 

 

 

 

frei spedition

 

 

 

 

Zásilkovna Zásilkovna Home delivery**

230 CZK

über 3000 CZK

 

 

 

 

ppl PPL – Parcel Connect

970 CZK

-

 

 

 

 

 *doručení do výdejního místa Zásilkovny, menší zásilky do hmotnosti 5 kg

**doručení na adresu, menší zásilky do 5 kg ( lieferung an die Adresse, kleinere Sendungen bis 5 kg )

Contact us if you are interested of delivery to another countries, please.

 

4. Zrušení objednávky a odstoupení od smlouvy

Kupující může odstoupit od smlouvy do 14 dnů od převzetí zboží nebo poslední části dodávky, a to bez ohledu na způsob převzetí zboží či provedení platby. Uvedená lhůta je určena k tomu, aby se kupující v přiměřeném rozsahu seznámil s povahou, vlastnostmi a funkčností zboží, tedy umožnit kupujícímu prohlídku zboží, nikoliv zajistit čtrnáct dnů bezplatného užívání tohoto zboží. Je-li smlouva kupujícím uzavřena v úmyslu zboží užít a následně odstoupit od smlouvy, jde ze strany spotřebitele o zjevné zneužití práva, které nepožívá ochrany.

Kupující je oprávněn od smlouvy odstoupit i kdykoliv před dodáním zboží.

Při odstoupení od smlouvy kupující prodávajícímu zašle nebo předá zakoupené zboží ve 14 denní lhůtě. Kupující nemusí uvádět důvod, pro který od smlouvy odstupuje. Pro usnadnění komunikace je vhodné v odstoupení uvést datum nákupu či číslo smlouvy/prodejního dokladu, bankovní spojení a zvolený způsob vrácení zboží.

Prodávající je povinen kupujícímu vrátit částku plně odpovídající ceně zboží a zaplaceným nákladům na jeho dodání do 14 dnů od odstoupení od smlouvy, a to stejným způsobem, jakým platbu od kupujícího přijal. Nabízí-li prodejce v rámci určitého způsobu dodání zboží několik možností, je povinen kupujícímu nahradit nejlevnější z nich. Nejpozději ve stejné lhůtě je kupující povinen prodávajícímu zaslat nebo předat zakoupené zboží. Zboží by mělo být vráceno prodávajícímu (ne na dobírku) kompletní, nejlépe v původním obalu, nesmí jevit známky opotřebení či poškození. Náklady na vrácení zboží nese kupující.

Je-li vrácené zboží poškozeno porušením povinností kupujícího, je prodávající oprávněn vůči kupujícímu uplatnit nárok na náhradu snížení hodnoty zboží a započíst jej do vracené částky.

V případě, kdy bude objednávka sestávat z více kusů zboží, kdy součet překročí cenový limit pro odeslání takové objednávky bez započtení přepravného ( viz bod 3 ) a z ní bude vrácena část, kdy ponechaná část zboží takového limitu nedosáhne, bude se dopravné doúčtovávat zpětně tak, že bude jeho hodnota odečtena od hodnoty vraceného zboží.

Adresa pro zaslání nebo osobní doručení vraceného nebo reklamovaného zboží: Cestovní zavazadla - Jiřina Tesková, Novodovrská 1006/148, Praha 4, 14200.

Zboží můžete také poslat Zásilkovnou na výdejní místo: 10146 - Cestovní zavazadla Novodvorská.

 

5. Práva a povinnosti z vadného plnění

Jakost při převzetí

Pokud má převzaté zboží nedostatky (např. nemá sjednané nebo oprávněně očekávané vlastnosti, nehodí se k obvyklému nebo sjednanému účelu, není kompletní, neodpovídá jeho množství, míra, hmotnost, nebo jakost neodpovídá jiným zákonným, smluvním nebo i předsmluvním parametrům), jedná se o vady zboží, za které prodávající odpovídá.

Kupující může u prodávajícího uplatnit nejpozději do dvou let od převzetí zboží podle svého požadavku nárok na
bezplatné odstranění vady nebo na přiměřenou slevu z ceny; není-li to povaze vady neúměrné (zejména nelze-li vadu odstranit bez zbytečného odkladu), lze uplatnit požadavek na dodání nové věci bez vad nebo nové součásti bez vad, týká-li se vada pouze této součásti.

Není-li oprava nebo výměna zboží možná, na základě
odstoupení od smlouvy může kupující požadovat vrácení kupní ceny v plné výši.

Během šesti měsíců od převzetí zboží se předpokládá, že vada zboží existovala již při převzetí zboží.

Prodávající není povinen nároku kupujícího vyhovět, pokud prokáže, že kupující před převzetím o vadě zboží věděl nebo ji sám způsobil.

U věcí prodávaných za nižší cenu prodávající neodpovídá za vadu, pro kterou byla nižší cena sjednána. Místo práva na výměnu má kupující v těchto případech právo na přiměřenou slevu.


Zákonná práva z vad

Prodávající odpovídá za vady vzniklé po převzetí zboží v 24 měsíční záruční době nebo v době použitelnosti uvedené v reklamě, na obalu zboží nebo v připojeném návodu.

V této lhůtě může kupující uplatnit reklamaci a podle své volby požadovat u vady, která znamená podstatné porušení smlouvy (bez ohledu na to, jde-li o vadu odstranitelnou či neodstranitelnou):

• odstranění vady dodáním nové věci bez vady nebo dodáním chybějící věci;
• bezplatné odstranění vady opravou;
• přiměřenou slevu z kupní ceny; nebo
• vrácení kupní ceny na základě odstoupení od smlouvy.

Podstatné je takové porušení smlouvy, o němž strana porušující smlouvu již při uzavření smlouvy věděla nebo musela vědět, že by druhá strana smlouvu neuzavřela, pokud by toto porušení předvídala.

U vady, která znamená
nepodstatné porušení smlouvy (bez ohledu na to, jde-li o vadu odstranitelnou či neodstranitelnou), má kupující nárok na odstranění vady anebo přiměřenou slevu z kupní ceny.

Vyskytla-li se odstranitelná vada po opravě opakovaně (třetí reklamace pro stejnou závadu nebo čtvrtá pro odlišné závady) nebo má zboží větší počet vad (nejméně tři vady současně), může kupující uplatnit právo na slevu z kupní ceny, výměnu zboží nebo odstoupit od smlouvy.

Prodávající neodpovídá za vady vzniklé v důsledku běžného opotřebení nebo nedodržení návodu k použití.

 

6. Vyřízení reklamace

Kupující je povinen uplatnit reklamaci u prodávajícího nebo osoby určené k opravě bez zbytečného odkladu od zjištění nedostatku. Učiní-li tak písemně nebo elektronicky, měl by uvést své kontaktní údaje, popis závady a požadavek na způsob vyřízení reklamace.

Kupující je povinen sdělit prodávajícímu, jaké právo si zvolil při oznámení vady, nebo bez zbytečného odkladu po oznámení vady. Změna volby bez souhlasu prodávajícího je možná jen tehdy, žádal-li kupující opravu vady, která se ukáže být neodstranitelná.

Nezvolí-li kupující své právo z podstatného porušení smlouvy včas, má práva jako při nepodstatném porušení smlouvy.

Kupující je povinen prokázat nákup zboží (nejlépe dokladem o koupi). Lhůta pro vyřízení reklamace běží od předání/doručení zboží prodávajícímu nebo do místa určeného k opravě. Zboží by mělo být při přepravě zabaleno ve vhodném obalu, aby nedošlo k jeho poškození, mělo by být čisté a kompletní.

Prodávající je povinen bezodkladně, nejpozději do tří pracovních dnů, rozhodnout o reklamaci, případně o tom, že je k rozhodnutí potřebné odborné posouzení. Informaci o nutnosti odborného posouzení kupujícímu v této lhůtě sdělí. Reklamaci, včetně odstranění vady, prodávající vyřídí bez zbytečného odkladu, nejpozději do
30 dnů od jejího uplatnění, pokud se s kupujícím písemně nedohodnou na delší lhůtě. Po uplynutí této lhůty má kupující stejná práva, jako by se jednalo o podstatné porušení smlouvy.

Odmítne-li prodávající odstranit vadu věci, může kupující požadovat přiměřenou slevu z ceny nebo odstoupit od smlouvy.

Záruční doba se prodlužuje o dobu od uplatnění reklamace do jejího vyřízení nebo do doby, kdy byl kupující povinen si věc vyzvednout. Dojde-li k výměně zboží nebo jeho části, uplatní se odpovědnost prodávajícího jako by šlo o koupi nového zboží nebo jeho části.

Není-li umožněno sledovat stav vyřízení reklamace on-line, zavazuje se prodávající o vyřízení reklamace kupujícího informovat podle jeho požadavku e mailovou zprávou,
telefonicky nebo prostřednictvím SMS.

U oprávněné reklamace náleží kupujícímu náhrada účelně vynaložených nákladů.

 

7. Ochrana osobních údajů

Kupující souhlasí s tím, aby poskytnuté osobní údaje byly prodávajícím zpracovávány a uchovávány v souladu se zákonem o ochraně osobních údajů (č. 101/2000 Sb.) za účelem plnění předmětu smlouvy. Kupující má právo být informován, jaké údaje o něm prodávající eviduje, a je oprávněn tyto údaje měnit, případně písemně vyslovit nesouhlas s jejich zpracováváním. Dozor nad ochranou osobních údajů vykonává Úřad pro ochranu osobních údajů.

Kupující může prodávajícímu sdělit, že chce ukončit zasílání obchodních sdělení, a to na elektronickou adresu získanou v souvislosti s plněním smlouvy, aniž by mu tím vznikly jakékoliv náklady.

 

8. Řešení sporů

Vzájemné spory mezi prodávajícím a kupujícím řeší obecné soudy.

Kupující, který je spotřebitelem, má podle zákona č. 634/1992 Sb., o ochraně spotřebitele, v platném znění, právo na mimosoudní řešení spotřebitelského sporu z kupní smlouvy nebo ze smlouvy o poskytování služeb. Subjektem, který je oprávněn mimosoudní řešení sporu provádět, je Česká obchodní inspekce.

Mimosoudní řešení spotřebitelského sporu se zahajuje výlučně na návrh spotřebitele, a to pouze v případě, že se spor nepodařilo s prodávajícím vyřešit přímo. Návrh lze podat nejpozději do 1 roku ode dne, kdy spotřebitel uplatnil své právo, které je předmětem sporu, u prodávajícího poprvé.

Dozor nad dodržováním povinností podle zákona č. 634/1992 Sb., o ochraně spotřebitele, v platném znění, vykonává Česká obchodní inspekce.

 

9. Závěrečná ustanovení

Tyto obchodní podmínky platí ve znění uvedeném na internetové stránce prodávajícího v den odeslání elektronické objednávky. Odesláním elektronické objednávky kupující bez výhrad akceptuje veškerá ustanovení obchodních podmínek ve znění platném v den odeslání objednávky, jakož i v den odeslání objednávky platnou výši ceny objednaného zboží (včetně příp. expedičních a dopravních nákladů) uvedenou v ceníku na internetové stránce, nebude-li v konkrétním případě prokazatelně dohodnuto jinak. Odeslanou objednávkou (návrhem kupní smlouvy) je kupující po dobu stanovenou k dodání zboží neodvolatelně vázán.

Ostatní zde neuvedené záležitosti se řídí občanským zákoníkem (č. 89/2012 Sb.), zákonem o ochraně spotřebitele (č. 634/1992 Sb.) a dalšími právními předpisy, ve znění pozdějších právních předpisů.

Smlouva a otázky související se řídí českým právem.

Změny obchodních podmínek v jiné než oboustranně odsouhlasené písemné formě jsou vyloučeny.

Tyto obchodní podmínky jsou účinné od 26.1.2018.

 

Předvolby soukromí
Soubory cookie používáme k vylepšení vaší návštěvy tohoto webu, k analýze jeho výkonu a ke shromažďování údajů o jeho používání. Můžeme k tomu použít nástroje a služby třetích stran a shromážděná data mohou být přenášena partnerům v EU, USA nebo jiných zemích. Kliknutím na „Přijmout všechny soubory cookie“ vyjadřujete svůj souhlas s tímto zpracováním. Níže můžete najít podrobné informace nebo upravit své preference.

Zásady ochrany soukromí

Ukázat podrobnosti

Přihlášení